31 mars 2014

Tenerife 18.3-25.3.14

Hej!
Nåja, jag tog tydligen smått ledigt från skrivande också under tiden jag var på resa. Kom hem förra tisdagen (nästan 1 vecka sedan) men har endå inte haft lust att skriva om resan och har inte nu heller men nångång måste det väl bli gjort.
Har inte många bilder och inte många ord heller. Levde bästa veckan i mitt liv med världens bästa människa och saknar allting redan. Saknar värmen, maten, att komma hem 6 på morgonen men endå inte bli dödad av mamma nästa morgon, friheten, människorna, ALLT. Hann glömma allt svårt under den veckan och det blev ju inte lättare när jag kommer tillbaks mitt i provveckan. 2 helt klart underkända prov har jag skrivit redan och flera är säkert på kommande :-D

Nu ska jag iallafall sluta skriva och slänger in lite bilder åt er istället, och så hoppas jag att jag är tillbaka där snart igen.

1. Utgång första kvällen 2. ♥ livet
3. Påväg 4. Gladaaa

5. Påväg 6. ...
7. Första kvällen 8. Första dagen vi solade (och brände oss direkt)

9. Påväg hem 10. #väldigtnyktra
11. Påväg 12. Morningg

13. Fancyy 14. kraB
15. Veronicas! 16. I väntan på mat

17. #excited 18. Glad flicka
19. På ein 20. Utgång på lördagen 

21. Feeist 22. Poolen
23. På ein 24. Sista kvällen

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar