15 mars 2014

they wanna see you do good, but never better than them

Hej!
Mycket har int hänt på sistone så därför har här varit lite tyst. Skola såklart, haft pianotimme (och spelat hemma förstås), "saftkalas" hos Kia, på torsdag hade vi temadag i skolan och jag + några andra hade valt foto som vårt tema, en utflykt till Nickby sent på torsdag kväll och igår var jag bara ute och träffade mänskor o sådär. Inget speciellt alltså.

Sökte också igår alla saker från Tirmo som skall med till resan med mommo efter skolan och for sen o handla det sista med Josse och hennes syster. Har (kanske) hittat en ny mopobil som jag skall fara och provköra ba vi kommit hem från Teneriffa. Har massor med skoluppgifter som skall vara inlämnade före jag far, och ska börja med geografi essän NU.

Temadag - selfie

Temadag - rolig bild (joo jag är medveten om att jag ser ut som en häst :-D)




Senare idag blir det tortilla med pappa och sen säkert nånslags utgång, får si.

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar