7 december 2016

it's all fun and games, until it's not

 Hej!
Veckoslutet kom o gick igen. På fredag gjorde jag inget speciellt, for till Rafael’s på paren med Jontte, Dena & Ludde. På lördag åt jag mat hos mommo & mofa nere i Tirmo o körde sen opp till pappa. På kvällen for vi till Ludde o grunda o for sen till baren med honom o Jontte. Somna sen alla tre hos Ludde nångång efter 5. På söndag vakna vi sent, och så var jag på jobb hela kvällen. På måndag var jag på dagen med pappa & Lena till Jumbo o köpa julklappar, och på kvällen blev det lite spontant igen utgång med Dena då vi båda var lediga på tisdag. Igår, på tisdag vaknade jag redan 11, fixade mig och körde sen o sökte mina kusiner då vi alla sku till mommo&mofa o baka pepparkakor – tradition sen länge tillbaka. På kvällen låg jag bara hemma o såg på slottsbalen med Lena. 




Idag vaknade jag redan före 9. Åt moronmål framför Paradise Hotel och for sen ut o springa. Nu om en stund ska jag fixa mig o sen ska jag iväg på jobb. Imoron ska jag o dra ut min visdomstand på dagen och senare sku ja väl träffa Josse en sväng. 

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar