22 december 2016

even an angel can end up falling

Hej!
En vecka sen sist. Har int hållit på med så mycket extra. Hade förra veckan mina sista pianolektioner före julen, så ska först tillbaka till Sibbo efter nyåret. På lördagen for jag ut o springa på moronen och sen gick jag över till min faster o satt där o prata och drack kaffe i 2h. På kvällen kom Jontte & Ludde till mig och senare for vi ännu alla en sväng till Paahtimo. På söndagen for jag med min famo & faster på en dansuppvisning och senare for vi med Kevin o köpa några gemensamma julklappar.

måndagen hade jag tid till Öronkliniken så for dit med mamma på dagen. Testade först min hörapparat en stund och sen fick jag ta hem den. På tisdagen tränade jag på moronen och så var jag på jobb 11-17. Igår var jag o äta på dagen med Ludde och for senare till Josse på kaffe och så bytte vi julklappar. På kvällen träffade jag bara Jontte en snabb sväng och så såg jag på en film. 







Idag vaknade jag runt 9 och for sen med mamma ut med hundarna. Senare idag ska jag o föra lite julklappar och sen troligen träffa Linda.

Tror int jag skriver nånting före jul mera, så ni ska ha en bra jul!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar