14 december 2016

no hope, no harm, just another false alarm

Hej!
Som jag redan skrev i förra inlägget så var jag o dra ut min visdomstand på torsdag. Kan säga att hemskt roligt var det inte :-D Hela munnen var sjuk flera dagar efter. Så hela resten av torsdagen låg jag bara hemma o sov och såg på serier. fredagen for jag en stund o träffa Josse på dagen men annors låg jag också bara hemma. På lördagen gick jag ut o gå på moronen. Träffade Linda på dagen, gick bl.a. på nånslags julmarknad i konstfabriken. Var sedan hela kvällen på jobb. Slutade 23 o hängde sen med Jontte en stund före jag for hem o sova.

söndagen körde jag ner till mamma en sväng på dagen och på kvällen tittade jag på X-factor finalen med pappa & Lena. På måndagen körde jag ner till mamma igen o gick ut med hundarna o så tränade jag. Gick sen runt i stan o konstfabriken med Josse på dagen och på kvällen for jag ut o gå med Lena. Igår var jag på jobb 14-20 och träffade efter det Kasi. 




Idag vaknade jag 9, har just ätit moronmål o tänkte nu gå ut en sväng. Ska på jobb 15 o före det sku jag träffa min moster en sväng.

//sofie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar