26 oktober 2012

i want to be your favourite hello, and hardest goodbye

Hej!
Ville bara meddela att jag lever o att operationen for bättre än tänkt o slapp hem ren igår. Så det var ju bra. Somna med samma som jag kom hem då igår o vakna idag nångång 10? Famo kom hit sen lite efter 11 o var här sen hela dagen med mig. Har nu int kunna göra myky. Mestadels sovit o tv o sovit igen. Men helt skönt egentligen. Öra värker nu sådär med jämna mellanrum men nu tror jag att det ordnar sig.
Ha haft några sötnosar o pigga upp min dag också. Linda kom hit efter 16 nångång o for hem sen nångång efti 20? Var kiva till åter få tala me henne om allt världens. Så kom sen Josse, Doan, Kasi o Olli hit en stund.
Nu någo onödiga we<3it bilder hit o sen duschen o sen o tuti.
Sköt om er!
 
Tumblr_mcde94r7ti1rhtqv6o1_400_large
 
Tumblr_mbheehygds1rr4bgro1_500_large
 
Tumblr_mcguildm751rg4o7wo1_500_large
 
Tumblr_mcguhqsdm71qhjnjvo1_500_large
 
Tumblr_mcgui7evub1rccxfco1_500_large
 
//soffie.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar