28 oktober 2012

so basically, i have no fucking idea what to do with my life

Hej!
Fick skjuts då till stan o var nu dit en stund o gick sen hem med Josse. Fyyyyyfan ja hatarhatarhatar när det har blivit så kallt! Men ska nu väl nästa vecka nångång o se på vinterrock o skor med mamma. Kom hem nu sen då o har nu int gjort någo vettit. Åt någo smått o satt sen på en film.
Sitter just nu o överför hundratals bilder till min minnesticka. Vill ju få med mina bilder ti nya datorn. Eller när min snälla mamma (once again) köpt då ny dator till både mig o min bror nu när vi flyttar. jejejej
Men myky annat had jag nu int till berätta.. blir hemma imoron så ska väl då börja packa ihop mitt rum o försöka få gjort någo skolarbeten. 
Så att men gunatt på er!




//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar