28 oktober 2012

you are so much more than the mistakes you've made

Hej!
På fredan hände det nu inget speciellt. Ira kom en sväng 11 tiden på besök o så efter skolan kom Madde en stund. På kvällen kom sen Madde pånytt opp ti stan så for vi nu en sväng till stan o sådä. Igår tvinna jag nu hela dagen i stan med Tobbe, Sandra o Lehto. O for en ännu en stund på natten o träffa Kasi.
Idag kom min faster med lite kläder åt mig o så laga hon mat åt pappa o mig o sådär. Så förde hon mig sen hit till mamma som allt nu e opp o ner. Männskor springer nu in o ut turvis me alla världens flyttsaker så börjar märka att de e faktiskt nu som vi ska flytta.. Känns konstigt. Men jo, fick just iallafall håret tvättat (!!) äntligeeeen o ska nu snart väl o träffa Josse o dom andra. 
Telefonbilder från senaste tiden >







//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar