6 november 2013

i hate that i'm still hoping

Hej!
Här har varit tyst och jag har inte haft ork eller tid till att skriva något vettigt hit så. På måndagen hände det inget extra annat än att jag fick skaffat jobb åt mig till sommaren (woopwoop) och min bil sa upp kontraktet (för andra gången den här sommaren-hösten) argh, skaffa aldrig mopobil. For sen på kvällen och träna med Madde.

Igår hände inget extra vad jag minns. Hängde med Josse och några andra undertiden som jag väntade på skjuts hem.
Hade idag förjävlig dag i skolan. Slutade 16 o hade pianotimme efter det som underligt nog gick jättebra! Gick sen till famo och fixade en sak på hennes dator och pratade lite med henne. 
Har nu just bytit lakan i sängen och ska nu ta en lång dusch, sen krypa ner och sova gott inatt. 
Snart veckoslut igen!



//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar