10 november 2013

nobody dies a virgin, life fucks us all

Hej!
Bra dag igår. Började med att jag steg upp 14 tiden. Lagade mängder mer nudlar åt mig och låg i min säng några timmar med 90210 framför mig. Hoppade sedan i duschen, fixade mig lite, gick ner till stan och träffade Kasi och fick sedan skjuts till Josse. 
Lagade oss klara där och for sedan till Iva, där också resten av sötnosarna var. Rolig kväll! Somnade sedan sött hos Josse 4 tiden.

laatun är ju förstås den bästa än en gång
men iallafall två bilder på mina fem änglar från igår
Vaknade idag lite före 13 och åt moronmål där och kom för en stund sedan hit till pappa för att gratulera honom på farsdagen. Ska snart äta mat med pap, Lena, bror och bästaste faster kommer också hit. 
Ha en bra söndag!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar