18 november 2013

i'll spend forever wondering if you knew

Hej!
Ää jobbigt att igen släpa sig till skolan idag. Nå, klarade mig iallafall och kom direkt hem efter skolan. Åt mat med bror och sovde sedan en stund. Fick sedan panik när inget hände så ringde Kasi och for och träffa honom. Var sedan ute ganska länge och träffade sen ännu Josse.
Kom för en stund sedan hem och har ätit något smått och ska nu hoppa in i duschen och sedan sova. Har antibiotika kur (igen) så simmar inte imorgon i jumppan så får se vad jag ska göra då under tiden. Ska annors imorgon också storstäda rummet för på onsdag ska jag byta säng med pappa + att han skulle kanske fixa nån kiva hylla (?) till mitt rum såå jag tror det kommer bli ganska bra. Eller jag hoppas det.


//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar