26 november 2013

the sad fact is that you used to care, and now you just don't

Hej!
Hit har varit knäpptyst och jag är medveten om det. Det har hänt en hel del och min inspiration på precis allting är lite nere nu så därför. Har tänkt skriva många gånger under den här tiden men sist och slutligen har jag sen inte orkat. Orket är borta och då är väl inspirationen borta också.

Nåja, jag är mitt inne i provveckan också såå har försökt läsa så mycket som jag bara orkat (det är inte mycket) :-D men har bara haft två prov hittills och har två prov kvar. Sovde hos Josse lö-sö och förra natten hos Madde. Har just kommit hit till pappa efter en onödig sista bildkonst timme och ska nu sova i nån timme innan jag skall iväg till gubarnet. Om jag inte träffar nån före det förstås.




//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar