24 augusti 2014

all this time i drank you like the cure, when maybe you were the poison

Hej!
Har int gjort någo speciellt sen senast, men tänkte att jag endå vill skriva om mitt veckoslut. På fredagen var jag en sväng till Hesa efter skolan med Josse, Doan o Gusi och senare på kvällen körde jag ner till mamma för att si på valparna ♥. Annors var jag bara ute och kom hem ganska tidigt.
Igår for vi med Josse på kräftskiva till Lappträsk. Jag hade int ätit kräftor på jag vet int hur många år, så rolit var de att "lära" sig det igen. En rolig kväll med mycket skratt o snappsvisor. Minns int så mycket av hemvägen, men kyytin kom lite efter 2 o somna nångång 3-4 tiden :-)

Idag har jag inte gjort mycket. For 16 tiden ti Olli på födiskaffe (tusen grattisar ännu♥). Var ute en stund på kvällen och kom just hem. Nuu ska jag ta o äta lite nudlar o si på täykkärit. Gunatt på er och ni ska ha en bra start på den nya veckan :-)









//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar