5 augusti 2014

Estland 1-3.8.14



















Hej!
Jag är hemma och i liv. Hade ett jätte kiva veckoslut i Tallinn med både underlig och god mat, jätte fint hotell, utgång på fredag då vi satt hela kvällen/natten i en bar som var på taket, marssade runt hela lördagen och fick också med mig lite kläder och annat hem, utgång på lördag då vi först hela porukkan for ut o äta (min och Doans mamma var också med), senare yrade vi runt hela gamlastan och tog sedan med Josse en "cykelvagns-taxi" tillbaka till hotellet nångång på natten som jag inte minns så hemskt mycket av :-D och på söndag mådde vi ganska så dåligt med tidig väckning och packande. 

En jätte kiva resa som definitivt måst göras pånytt nångång :-) o nu förtsätter min vecka med jobb 3 dagar och sen börjar mitt sommarlov. Wuhuu skolan börjar om 1 vecka 8) döda mig.

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar