11 augusti 2014

one day it will all make sense

Hej!
En till vecka kom och gick. Hade min sista jobbdag förra fredagen och var annors mestadelen av fredagen hemma efter det. På lördag var jag på fest hos Doan och igår hängde jag i stan ganska så långt in på natten. Idag vaknade jag 11 tiden, åt moronmål framför täykkärit och for sedan till stan och var med Josse hela dagen. Kom hem 17 tiden och åt mat med mamma. Dammsugade och städade bilen just så nu är den ren igen :-) senare idag ska jag träffa Johanna i Kadra, träna och sen småningom i säng. 

Här är nu några bilder på hundana, och sen bilder från senaste tiden -->









Ni ska ha det bra, och jag ska gråta resten av kvällen för att skolan börjar imoron + att jag har läkartid imoron för mitt högra öra vars hörsel har varit borta nu sen förra måndagen.. nåå, får hoppas på de bästa :-)

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar