19 augusti 2014

weekend festival 2014

Hej!
Skolan är igång igen och jag är lika trött på den som förra året :-D Fick resultaten av min öronläkare förra veckan, som int var så där hemskt positiva. Är helt o hållet döv med mitt högra öra och är som bäst på väntelistan till öronkliniken i Hesa. Började också en kur med helt för starka mediciner förra veckan som på någo underligt vis ska "hjälpa". Huj va ja lät negativ nu :-D 

Men jag hade iallafall ett roligt veckoslut! For med en porukka på 10 personer iväg till Weekend Festival på fredagen och övernattade två nätter på ett hotell i Esbo. Bortsett från att jag började må dåligt på fredagen och att jag och Josse fick böter på lördagen, så hade jag ett bra veckoslut! :-)














Ha de fint!

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar