14 december 2013

because she was a girl who knew how to be happy, even when she was sad

Hej!
Spelningen på torsdag gick bättre än jag förväntat mig och alla var jätte trevliga och positiva + att jag fick ju ännu pengar för det. Hade igår lucia i skolan och i finska lukion som också gick helt bra. Efter det hade jag bara biologi och engelska så fick sluta runt 14. Annors igår så gjorde jag inget extra. Var på kaffe med bästaste Josse och var annors bara ute efter det och kom hem vid halv 2 tiden (?) 
Vaknade idag runt 12 och har bara nu sett en film till slut och ska nu just gå ut en sväng tror jag. Har inte slagit fast några planer ännu för idag, så allt är lite oklart ännu.



//soffie.

1 kommentar:

  1. Ja utmanar dej! :)
    http://siriess.devote.se/blogs/27741320/utmanad.htm

    SvaraRadera