17 december 2013

utmanad

Hej!
Jag har blivit utmanad av Siri, ni kan ju gå in o titta i hennes blogg också (www.siriess.devote.se)
Jag kan ju börja med att säga att jag är jättedålig med sånhäna uppgifter att komma på fakta om mig själv osv med tycker nog om dem. Såå jag ska försöka mitt bästa! 

1. Berätta 11 saker om dej själv
2. Svara på 11 frågor som den du fått utmaningen av ställt
3. Man ska själv hitta på 11 frågor som de man utmanar ska svara på
4. Välj 11 bloggar som har under 200 läsare per dag
5. Berätta vem du har utmanat
6. Man får inte utmana den man fått utmaningen av

11 saker om mig själv

- Jag är en ganska dålig förlorare
- Har skjilda föräldrar (från 4 år tillbaka)
- Har en hörselskada som nästan försörde mitt pianospelande men det fixade sig till slut med 5 operationer
- Jag skulle vilja färga mitt hår brunt
- Jag älskar mjölk
- Avicii ♥
- Jag är en ganska "inåtvänd" person och berättar inte ofta mina problem till andra. Om jag gör det, så har ja bara runt 2 personer som jag kan lita på till hundra procent.
- Min faster har varit min förebild ganska så länge
- Jag är dålig i skolan och går som bäst i helt fel skola, har bara ett ämne som jag är bra på och det är inte ens ett läsämne :-D
- Jag har aldrig haft en riktig "pojkvän" 
- Jag är lång, och jag hatar det

Siris frågor

1. Har du någon gång färgat håret? I såna fall, hur? - Jo, 3 gånger ordentligt ljusare och 1-2 gånger ljusare slingor
2. När började du blogga och varför? - Funderade länge på den här frågan och jag kommer faktist inte ihåg när jag började men jag tror det var på 6an, hade också en paus nångång på 7an-8an (?)
3. Är du in love? - Nope
4. Planer för kommande sommar? - Jobbajobbajobba, festa !! och förhoppningsvis have the time of my life :)
5. Beskriv den mest irriterande människan. (Behöver inte vara någon du känner, utan mardröms människan) - Twofaced människor, ljugare, svikare, lögnare
6. Beskriv ditt drömhus som vuxen - Inte så extra men ljust, stort och fint.
7. Vill du skaffa familj? - Jo! Skulle vilja ha många barn
8. Hurdana människor fastnar du för och varför? - Har aldrig fastnat för någon sådär "påriktigt" ännu men den måste vara glad, omtänksam och jag måste kunna lita på den
9. Vilket datum kommer du alltid komma ihåg? Varför? - Det finns många men 1.6. Då fick jag veta att jag skulle bli gumor åt världens sötaste flicka (och förstås också för att det var midsommar)
10. Vad har du önskat dig till julen? - Pengar och presentkort för det mesta. Men nu också en ny telefon av mamma och ett vitt sängöverkast av moster
11. Vad tyckte du om denhär utmaningen - Roligt att skriva lite annat emellanåt :)

Mina frågor

1. Vad väntar du på/ser du fram emot?
2. Var ser du dig själv om ungefär 10 år?
3. Förebild?
4. Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
5. Vad är du minst nöjd med hos dig själv?
6. Hur ser din vardag ut?
7. Något du skulle vilja ändra hos dig själv?
8. Hur länge har du bloggat? Varför började du?
9. Bästa resan du varit på? Vart? Varför?
10. Har du nångång gjort bort dig rejält? Hur?
11. Jul planer?

Jag utmanar Iva, Julia, Alexandra, Nicole, Sabina, Annie, Sandra, Laura, Karen och Michelle 

//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar