24 december 2013

merry christmas

Hej!
Huj vilken urusel bloggare jag är. Jag ber om ursäkt för 100 gången? Jaja men ville egentligen bara komma o säga god jul till er och hoppas att ni alla skall ha en bra julafton.

Min "jättestora" familj som består av pappa och bror ska inte göra något speciellt. Jag vaknade nångång lite före 12 idag och då åt vi julgröt. 14 tiden körde vi o sökte famo + "pojkvän" och så for vi alla 5 till gravgården. Kom för en timme sen hem och sitter som bäst och hör på när pappa stressar i köket och hjälper här mellan varven bror att göra sig färdig inför hans julgubbsresa. Annors idag? Ska äta om 15min, julklappsöppning, det årliga kortspelandet och såå kanske jag hinner springa ut här emellan och träffa Kasi och Sandra. Vi får se. 

Keep in mind | Merry christmas!🎅🎄🎁🎉💖 na We Heart It... | via Tumblr

God jul ♥

//soffie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar