20 december 2013

find what you love and let it kill you

Hej!
Har haft fullt upp på senaste tiden med det ena och det andra så därför har skrivandet blivit lite på sidan. Men iallafall, så skrev jag omtagningen igår och när jag pratade med min matta lärare idag i skolan så ser det ut som om jag blivit godkänd till sist. Hade julfest idag så var i skolan endast 2h. Kom sedan hem och har nu vänt upp och ner på hela huset med pappa och bror. Bytt rum, sängar och storstädat och nu äntligen har vi blivit färdiga! Åt mat där emellan och började se nån underlig film med bror men det slutade med att vi sen inte orkade se den för den var såå dålig :-D
Har ingen aning om planerna för idag (och resten av ledigheten) men lugnt skall det tas, julen ska firas på sätt eller annat och min födelsedag ska definitivt firas! Sen kommer ju förstås nyåret såå månne det inte kommer finnas tillräckligt att göra.
Ni ska ha det bra!



//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar