4 december 2013

sometimes, all we need is someone to say "i believe in you"

Hej!
 Har haft en undeligt bra dag med endast två timmar i skolan + en onödig föreläsning som tog ungefär en timme såå var klar från skolan 14 tiden. Drog med mig Linda på kaffe och så satt vi sedan o pratade i nästan två timmar efter vår helt för långa paus. Förde henne sedan 17 tiden till bilskolan och så träffade jag ännu Josse snabbt före jag började köra hemåt. 
Kom hem och äta, gjorde läxor och fick höra goda nyheter om att nån random hade ringt till mamma under dagen och frågat efter mig. Mamma gav mitt telefonnummer till henne och senare fick jag bokat en spelning åt mig själv. waitwooooooot
Är taggad till tusen och det värsta med det hela är att om en vecka ska jag ensam sitta och spela instrumentet jag spelat i 9 år framför 50 människor, och få betalt! Sjukt att det händer påriktigt nu.



Imorgon blir det Hesa med junttana och fredagen är ju lediiiiig!

Ha det bra!
//soffie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar