22 november 2016

a good girl, but no angel

Hej!
Veckoslutet kom o gick. På lördag tränade jag på moronen och var sen på jobb från 11-17. Kom sen hem o åt tortilla med pappa & Lena. For sen i duschen o fixa mig o for till Ludde o grunda. Runt 23 for vi sen till Helsingfors o kom hem tidigt nästa moron. På söndagen låg jag död hemma typ hela dagen och på kvällen körde jag ner till mamma o somna tidigt. Igår, på måndagen steg jag upp tidigt, tränade och gick ut med hundarna. Träffade Linda på dagen efter en lång tid och for sen på jobb till 17. Slutade 22 och träffade sen ännu Jontte före jag körde hem.





Idag vaknade jag runt 9, åt moronmål framför The Vampire Diaries och satt just på en tvättmaskin. Nu ska ja svara på e-post, sen ut med hundarna och sen träna. Har ikväll jobb i Sibbo som vanligt. Imoron ska jag till Helsingfors o vara Ollis modell i hennes skolarbete, men sen resten av veckan sir ganska normal ut. Jobb på torsdag och ledig på fredag. 

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar