13 november 2016

you'll never find me where you left me

Hej!
En tid sen sist igen. Min vecka såg ganska normal ut. På tisdag före jobbet for jag via Josse på kaffe och var sen på jobb i Sibbo ända till 20:30. Min onsdag och torsdag såg ganska likadana ut. Jag skottade snö och lekte med hundarna i snön typ hela moronen och tränade före jag for på jobb. På fredag vaknade jag tidigt för att gå ut med hundarna, körde sen till Borgå o for därifrån med buss till Helsingfors då Olli sku färja mitt hår. Ska vara modell i Ollis nåtslags skolarbete (?) så hon både klippte och färgade mitt hår hela moronen. Så kom tillbaka till Borgå med både mörkare och kortare hår. När jag var tillbaka i Borgå så for jag via Famo före jag körde hem. Senare på kvällen hängde jag med Jontte och så körde jag Kia, Olli och Hanna till Helsingfors 23 tiden.

Igår, på lördagen var jag först med mamma o äta hos min gumor och kom sedan hem och ”firade” en tidig farsdag hos pappa med Kevin & Lena. Var sen på jobb från kl. 17-23 och for sen ännu efter de på paren med Dena & Jontte. Vaknade idag nångång efter 9, och for sen igen på jobb från kl. 12-17. Kom sen hem och gjorde hemlagad pizza åt mig och satt sen bara o titta på tv med Lena. Resten av kvällen har jag inga planer.





Imoron är jag ledig, men lovade köra ner o gå ut med hundana och sen borde jag hämta mitt nya bankkort. Borde väl sen också planera lektionerna för resten av veckan.

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar