7 november 2016

you could hand me over to the devil, i would still survive

Hej!
Vad har hänt sen senast då? Det har blivit svinkallt, vilket jag rent utsagt hatar :D men hela min förra vecka såg ganska normal ut. Tränade och var ute med hundarna på dagarna och på kvällarna var jag på jobb. Har sålt saker på kirppis tillsammans med Lena, så har med jämna mellanrum sprungit in där o kollat läget. På fredag träffade jag Sandra på dagen och senare på kvällen for jag med Jontte till Ludde o grunda före vi for till baren. På lördagen förde och sökte jag pappa & Lena från Hartwall Arenan. For med dom till Paahtimo en sväng när vi var tillbaka i Borgå. Runt 23 for jag ännu o tända ljus på fafas grav med Ludde då det var Alla Helgons Dag.

Igår, på söndagen for jag först med Lena till kirppis och senare med pappa till Stadium och matbutiken. Packade sen mitt pick&pack o körde ner till mamma. Såg sen typ hela kvällen på The Vampire Diaries, ha typ blivit obsessed med den serien :D Idag tränade jag på moronen och for sen o träffa Josse. Satt ganska många timmar o prata med henne o kom sen hem o äta. Nu på kvällen var jag ute o skotta snö och efter det for jag ut med hundarna.

Resten av min vecka ser ganska normal ut. Har jobb alla dagar utom fredag, och på söndag är det ju farsdag. 


Har varit superdålig att ta bilder under förra veckan, så sätter istället in två bilder på hur jag såg ut för nästan exakt 1 år sedan.

Ha det bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar