27 november 2016

don't be so easily defined

Hej!
Som jag skrev i förra inlägget så for jag på onsdag till Helsingfors för att vara Ollis hårmodell. Hela dagen gick typ åt de, så var hemma först nångång efter 20. På torsdag tränade jag på moronen och var på jobb på kvällen. På fredag var jag ledig, så jag förde bilen och fixas på moronen och hängde sen med Josse hela dagen tills min bil var färdig. På kvällen var det meningen att de sku bli lugnt, men planerna ändrade sig ganska snabbt. For till Kia o grunda o fixa oss, o så for vi till Helsingfors med Kia, Hanna & Olli. Helt rolig kväll/natt! Somnade hos Kia närmare 5 tiden nästa moron.

Igår, på lördagen så körde jag hem från Kia 12 tiden och såg sen bara på serier tills ja sku på jobb kl. 17. Slutade jobbet 23 och träffade sen Ludde en snabb sväng före jag körde hem. Idag vaknade jag 9 tiden och åt moronmål framför The Vampire Diaries. Nu ska jag ut och springa och senare idag är planen att jag sku träffa Kasi. 





Ha en bra söndag!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar