18 november 2016

be careful with my thorns

Hej!
Fredag idag vilket betyder ledig dag för mig! Helt klart bästa dagen att vara ledig, tycker jag. Veckan kom o gick, ganska normal såg den väl ut också. På måndag for jag till banken på moronen, körde sen ner till mamma o åt där. For ännu ut o springa före ja kom opp till stan igen. På kvällen satt jag i Paahtimo en stund med Dena & Eme. På tisdagen storstädade jag rummet och tränade före jag for till mommo o äta på dagen. Var sen i Sibbo hela kvällen på jobb. På onsdagen tränade jag på moronen och före jag for till Sibbo igen stanna jag hos Josse på kaffe. Igår, på torsdag så körde jag ner till mamma och gick ut med hundarna, tränade och hann ännu göra en hårbehandling före jag sku på jobb.







Idag vaknade jag redan före 9. Åt just moronmål och ska snart in i duschen o sen träffa Madde. Senare idag ska ja söka två paket från posten o så ska jag föra bilen o besiktas. Imoron är jag på jobb 11-17 och sen är väl planen utgång i Helsingfors tror jag. Får se. 

Ha ett bra veckoslut!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar