31 oktober 2016

we all have our reasons

Hej!
En vecka kom och gick igen. Förra veckans måndag så tränade jag på moronen, bytte mina bildäck med pappa på dagen och for mot kvällen till Vanda med Ludde en sväng. På tisdagen gjorde jag yoga på moronen och hade jobb hela kvällen. Både onsdag & torsdag så tränade jag och gick ut med hundarna på dagen och på kvällen var jag på jobb.

fredagen for jag till Öronkliniken med pappa. Fick testa min troligen blivande hörapparat och så fick jag sitta med nånslags modelera (?) i högra örat en stund så att dom sku få en bild hur min örongång ser ut. När vi var klara där så gick vi o äta efter de. På kvällen kom Dena, Jontte och Ludde en stund till mig före vi for ut en sväng. På lördag gjorde jag int så mycket annat än att jag hade jobb på kvällen. Igår, på söndagen så städade och packade jag. Träffade Ludde en sväng före jag körde ner till mamma. På kvällen satte jag i både en ansikts- och en hårmask och gick i bastun. Resten av kvällen så tittade jag bara på serier.








Idag vaknade jag redan lite efter 8. Åt just moronmål och ska snart ut med hundarna och sen träna. Har kvällstur idag igen.

//sofie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar