10 oktober 2016

never let the voices win

Hej!
Har för en stund sen vaknat och ligger i soffan o dricker kaffe. Ha int hänt så mycket på sista tiden, men tänkt ändå skriva. For alltså förra veckans onsdag till Helsingfors öronklinik, fick en ny tid så ska tillbaks dit om några veckor. Jobbade sen både onsdag & torsdag kväll. På torsdagen före jag for på jobb så tränade jag och dammsugade sen hela kämppän. På veckoslutet hände det inte så mycket, på fredagen var jag helt ledig så tränade då också på moronen. På lördagen for jag på dagen ner till Tirmo för att gå ut med hundarna och senare kom bror på besök. På kvällen for vi med Dena och Ludde till Jontte för att fira honom då han fyllt 19 på torsdagen. For sen ut en sväng och kom hem först tidigt på söndagmoron. Igår, på söndagen låg jag typ hela dagen i sängen. For på kvällen en sväng till mommo, men så mycket annat gjorde jag int. 

                  



                  



                  


Nu ska jag småningom städa rummet och sen titta igenom lite jobbjuttun. Ska 11 tiden till det lågstadiet som jag vikarierade i på våren, roligt att få se alla elever igen. Ska sedan 12 på nånslags hårbehandling som kallas olaplex (?) min gumur beställde det åt mig såå ska gå testa vad det är. Det sägs iallafall vara jättebra för håret så får se. Efter hårbehandligen ska jag köra iväg till Nish för att se på hans kämppä, och sen sku vi väl hitta på nånting.

Hoppas ni får en bra start på veckan! 
//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar