5 oktober 2016

we pretended to forget

  Hej!
Har varit hemma nu snart i 2 veckor, känns fortfarande konstigt och overkligt men på samma gång helt okej att få tibaks dom ”normala” rutinerna. Hela förra veckan gick typ åt att "settle down", sova ut ordentligt, träffa alla som man int sett på 4 månader. och så gick ganska mycket av min tid till att vara med hundarna. Den här veckans måndag for jag ut o springa på moronen och senare mot kvällen for jag o träffa min gudotter som jag int heller had sett på jättelänge. Igår, på tisdagen for jag o träna på moronen och såg sedan på serier. 13-tiden for jag iväg till Sibbo på jobb och kom hem runt 21. Idag vaknade jag redan 8 och åt moronmål framför Paradise Hotel. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen köra iväg till Helsingfors för hörselgranskning, igen. Efter det ska jag till Sibbo, har jobb hela kvällen.






Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar