23 oktober 2016

you can't run from your own battle

Hej!
Har varit hemma nu i redan 1 månad, fy fan så tiden går snabbt :D men iallafall, så både på torsdagen & fredagen så tränade jag och var ute o springa. På torsdagen så var jag också ute på gården o krattade löv i 1h – absolut det tråkigaste som finns att göra. Senare på torsdagen träffade jag ännu Jontte & Dena. På fredagen städade jag hela huset med mamma o for senare på dagen till pappa o äta. På kvällen träffade jag Ludde och for senare till honom o dricka minttukaakao.

Igår, på lördagen hade jag första jobbturen tillbaka i Filmtown så var där från kl. 16-23. For efter de hem till mig med Dena, Jontte, Ludde & Nish. Satt sen typ hela natten o prata o spela drickspel. Somnade närmare 4:30 så vaknade idag, på söndagen närmare 12. Åt för en stund sen moronmål o ska nu fortsätta si på The Vampire Diaries.






//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar