3 oktober 2016

Kos part 1

Hej!
Har suttit och funderat nu en go stund hur jag ska lägga upp det här men kom fram till att jag gör 3 delar för jag hade ändå ganska mycket bilder sist och slutligen. Lite råddit kommer det bli pga. att jag inte har så mycket bilder från den första tiden pga. att min telefon blev stulen i mitten av juli så jag hann ju inte spara bilderna från juni nånstans.

Nåja vi ser hur det blir, enjoy!

 1. Bild från Tigaki beach, här jobbade vi på ett spa – hamam i lite över 1 månad 2. Här åkte vi på en boattrip till 3 olika öar, Kalymnos, Plati & Pserimos. Här åt vi grekisk sallad på Pserimos 3. Sandra från hamam-teamet fyllde 24 år i juli så det firades med att vi for ut o äta till en restaurang/bar som hette Kingsize och efter det ut o festa 
4. Här ser man båten som vi åkte på boattrip med, här stannade vi på ön Plati

5. Utgång med Oksana & Sandra från hamam-teamet 6. Strawberry daiquiri på Tarzan beachclub 7. Promotion en helt vanlig eftermiddag i Tigaki 8. Ut o gå i Tigaki på vår lediga dag
 
9. Drinkar i Kos town 10 & 11. Flera nätter for vi hela hamam-teamet ut o festa, här är vi en natt i Memories, första bilden med Kia och Amber, andra bilden med Kia, Marikka och Sandra 

12. Här gör mina bilder ett litet hopp, vid det här skedet hade vi redan börjat jobba på barstreet i Kos town, här drog vi (i misstag) en dagsfylla med Sophie, Claudia och några norskar och svenskar

13. Nu gör mina bilder ännu ett hopp, det här är redan i början av augusti då pappa och min styvmamma kom o hälsa på oss, här sitter dom i baren som vi jobbade i 14. Här åt vi grekisk meze, = en blandning av många olika små rätter, så gott! 
15. En vanlig moron 16. Ut o äta mexikanskt med pappa & Lena 

17. Lunch på Lambi beach med pappa & Lena 18.  Träffade SÅ mycket nytt folk i baren som vi jobbade i, flera som vi t.o.m. blev kaverin med. Här med 3 svenskar från Sverige 
19. Här med 5 finlandssvenskar 20.  Och här med en till från Sverige 

21. En vanlig dag på stranden 22 & 23. Så blev det dags för efterfesterna.. har aldrig varit med om sjukare fester :-D på första bilden med Zoran som vi jobbade med och på andra bilden med Kostas som bodde i samma höghus som vi bodde i 24. Hittade en kyrka nära var vi bodde 

25 & 26. Utgång med finlandssvenskarna på vår lediga kväll/natt  
27. Testade på watersports med två italienska kunder, roliigt!

28. Blev sjuk så hamnade ta antibiotikakur i 8 dagar 29. Te & kaffepaus på ett café i närheten var vi bodde 
30. Kia & jag med vår manager Alex 31. Fick presenter av en kund från Italien :-D

32. Tortilla kväll 33. Vi jobbade från 22-04 så det här är en kväll före vi skulle iväg till jobbet 34.  På en så fin strand i Marmari 35. Biff, potatis & grekisksallad

Hoppas ni hängde med någolunda, och ha en bra start på den nya veckan!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar