19 oktober 2016

he offered her the world, she said she already had her own


Hej!
Förra veckan var en ganska normal vecka. Både tisdag- och onsdagmoron så tränade jag före jag for på jobb på kvällen. På torsdagen så tränade jag också och gjorde yoga och var på jobb på kvällen. Sökte sen Kia från jobbet på natten och körde runt med henne en stund förrän vi båda for hem och sova. På fredagen var jag o vikariera i en skola från 9-14 och for senare på kaffe med Josse. På lördagen körde vi iväg med Dena, Jontte & Ludde till Åbo. Sku dit på Maddes och Hannas tuparen. Spelade beerpong och drickspel först hos dem o for senare till baren. Söndagen var mindre rolig :-D gick o åt på dagen och börja sen köra hemåt 18-19 tiden.

Är ledig den här veckan pga. att det är höstlov. Så den här veckans måndag & tisdag har båda sett ganska likadana ut. Har tränat och yogat på moronen, sett på sarjan, gått ut me hundana, spelat piano och lagat mat. På måndagkväll körde jag till Sandra på kaffe och igår (på tisdagen) träffade jag Dena på kvällen. Idag vaknade jag ganska tidigt och körde till Nickby för att kopiera lite juttun till jobbet nästa vecka. For sen till Josse på kaffe och träffade sen ännu snabbt Kia förrän jag körde hem. När jag kom hem åt jag och for sen genast ut med hundana. 







Resten av kvällen ska jag väl bara ta de lugnt o kanske se på nån sarja.
Ha de bra!

//sofie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar